Fönsterprydnad

Det är skönt med insynsskydd på ytterdörren men jag är inte så förtjust i för mycket rysch och pysch så det blev en tur ner i mina lådor med diverse material. Tänk vad mycket bra-att-ha det finns.... (och vilken tur att jag spar på det)

Jag hade äffsingar kvar från en linneväv, en trasig garnvinda och massor med pärlor i både trä och glas. En pinne från garnvindan som jag knöt fast linneäffsingarna på och sedan var det bara att fylla på med olika pärlor. När solen ligger på glittrar det så fint.



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du också har skaffat en blogg, det här ska bli skoj att följa!=)



Kram Anna

2010-01-05 @ 11:25:46
URL: http://pyssel-och-trams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0