Silke och lin i favoritfärgerna

Det har varit stilltje på bloggen alldeles för länge.
Projekten och garnerna väntar och idéerna finns där. Alldeles för många!!
Orken har däremot inte riktigt funnits.
Jag har sålt en lägenhet som jag har haft uthyrd senaste året. Det tog en helg att städa och ställa iordning och slutföra affären.
En anhörig har fått ett sjukbesked som chockar oss alla så påsken blev lite annorlunda! Inget riktigt firande.

Nu har jag äntligen lyckats lägga över bilder till datorn som jag tagit med min mobiltelefon. (Ibland känner jag mig onödigt oteknisk!!) Här har jag garner både i silke och i lin och ska försöka göra sjalar av genom att blanda färgerna! Jag älskar sjalar runt halsen nästan jämt! Ska använda grova stickor och randa, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härliga garner! Jag är också helt inne på att sticka nu och sjalar är ju roliga att göra, man behöver inte tänka så mycket på mönster och passform som man måste på andra kläder - det är bara att köra på! :) Och så är det ju så användbart, man får aldrig för många!

2010-04-11 @ 13:43:56
URL: http://denlillagrona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0